女人堆: 點點滴滴回顧生命

早兩日同朋友講開我2008年離開咗金融界,決定退下來,放下了追求名利的生活,開始我貼地嘅生命。 

Copyright 幸福小女人@2019


以為自己命不久爾,將自己嘅積蓄,留起部份做醫療費用,就拼命去做善事,希望將我嘅生命獻給其他有需要嘅生命。除了 2011 年鼓起勇氣參加了點滴善行這個令我一生難忘及驕傲的旅程之外,老朋友都知道我為動物福利馬不停蹄,至於詳細就不講了。 

Copyright 幸福小女人@2019
我想講嘅第一點☝🏻係,可能真係做得善事多,身體竟然愈來愈好,仲俾我遇到承諾會接受我一切嘅主人⋯⋯

Copyright 幸福小女人@2019
這幾年亦一直遇到很多很願意給我機會的老闆,所以一直都忙著在報恩⋯⋯ 

所以,我好抗拒別人說我幸運、好命、好彩。如果你認識十年廿年前嘅我,你一定唔會覺得我幸運,好命,好彩。 我的努力是有目共睹的。

我相信命運,但更加相信一個人只要真心向善,以良心出發,無論命運要你最後如何,上天都會讓你中間嘅過程過得好D。 

Copyright 幸福小女人@2019
我想講嘅第二點☝🏻係,不怨天,不尤人,從心出發做應該做嘅事,上天一定會憐憫你嘅。
 
Copyright 幸福小女人@2019
💕心存好心,心存感激,是我過去十年的座右銘。如果你羨慕我嘅生活態度,想自己過得開心啲,想自己唔好成日唔開心,不如問一問自己,點解我唔將自己嘅精力放在幫助其他生命上?點解我唔將自己嘅執著放在做善事上?點解我唔感恩別人為我做嘅嘢?點解我只看到別人沒有為我做嘅嘢?

⭐️每年重看這一輯相片,我都會熱淚盈框,好感動,好感恩。

Copyright 幸福小女人@2019
#良心是要呼喚才出來的 
#正面思維模式 
#放下執著 
#點滴善行的朋友改變了我 
#長大是需要磨練的 
#有些人窮一生也長不大就過了 
#不要羡慕我 
#相信我你不會想過我過去嘅日子 
#從心出發做好事 
#不求回報做好事 
#你可以嗎?
Copyright 幸福小女人@2019