Nara Thai

其實去年的聖誕節,我地真係去咗好多地方食同玩。食完玩完之後,又忙於準備過年。無論在工在私,我同主人都忙到透唔到氣。至於今個復活節假期,原本報咗名參加的攝影團,最後因為行程安排問題我地退出咗,而香港的假期天氣又一貫的扑直,咁啱主人又病到瘟瘟下。。。

正當我好努力咁避開佢的病菌之時,我就決定加把勁,盡量呢幾日趕返多啲舊年未POST 又值得推俾大家的嘢出來,你地唔好唔記得我呢度呀~~ \*0*/
----------

上次 CAFE MALACCA 時都有提過,除咗日本嘢之外,東南亞美食 都係我的至愛。平時,屋企附近的泰國菜館就係我地唔想食茶餐廳時最就腳又最愛的選擇。嗰一日,主人同我諗住去尖沙咀睇聖誕燈飾。諗下諗下,記得早幾年好鍾意約埋班姊妹嚟呢度 HAPPY HOUR,又有啲泰式小食食下,"世界杯"時更加有波睇添,咁就同主人講不如嚟 Nara Thai 呢度食啦~

(圖片來源:Nara Thai)


Nara Thai 位於尖東最中心的地帶,在南洋中心及東海中心區域,附近係麼地道一系列的高級茶餐廳。除咗室內座位,佢比較多的座位都係位處室外的。賣點係HAPPY HOUR 的BUY 1 GET 1 同埋有波睇。餐廳的氣氛好FREE 好RELAX,係好多人下班後落嚟吹水的好地方。(圖片來源:Nara Thai)

我同主人收咗工後落嚟,剛剛天黑,但係已經坐滿人喇! >.<!

如彩唔係等咗好耐就有一張枱仔。我地坐低咗之後就一輪咀咁叫晒啲嘢食。
後來先發現自己好笨!
一陣再話你地知點解!>.<!!

泰式生蝦刺身

我地唔飲酒,就先嚟一個"泰式生蝦刺身"啦。

呢度的"泰式生蝦刺身"係我每一次嚟都必食的。因為佢同出面其他我地食開的泰國餐廳有啲唔同,佢地會將蝦頭都炸埋,另外用隻碟仔放在冰上。蝦頭炸過連殼都脆卜卜唔使剝!喜歡食蝦頭的人一定唔可以錯過~ ^^


泰式炸蝦餅
女人仔好鬼鍾意食 "泰式炸蝦餅" 的。食佢可以唔食飯。
呢度的都唔係講,熱LARK LARK外脆內軟,蝦味濃郁。
好味 !


燒墨魚

望住個MENU,淨係叫小食都已經夠晒喇!好少會叫燒墨魚呢個菜的,因為女人仔玻璃胃,食得太多會胃痛。不過今日咁開心,主人就特準我叫呢個~ 好嘢~  

墨魚燒得好香口,肉質夠 "煙銀",烤得有碳火的味,惹味呀~ ^^

原本,女人仔仲想叫柚子沙律呀,串燒呀,咖哩呀。。。咁。
不過,已經食咗三個小食,兩個人。。。
好啦!試個新嘢啦!

咖哩蟹肉醬蒜蓉包

呢個係我地未見過第二度有得食的嘢。咖哩醬混了蟹肉同蟹粉在裡面。用來沾在香脆的蒜蓉包上面食。哇~~~~~ 濃濃的蟹黃味同口感,同蒜蓉包真係一個絕配呀~~~ \^0^/


除咗呢啲之外,我地仲叫咗一個菜。就又係女人仔好鍾意的飛天通菜喇!因為叫番一個菜類,食番啲纖維質的嘢,感覺好似冇咁內疚咁。:p

----------

我地食完之後,搓搓肚,就起程去睇燈飾喇~ 
其實年年的燈飾都差唔多,不過食完咁好味的晚餐之後睇,就特別睇得開心同滿足的~





~~ 多謝主人又賜我美食~~

q(^0^)p

後話:其實去的時間已經係去年的11月16日。唔經唔覺已經四個幾月喇。不過因為Nara Thai 係我幫襯多年的餐廳,佢地的水準我經過多次認証,所以都唔怕隔咗咁耐先推俾大家。唯一要提提大家的係,唔好好似我同主人每次點菜咁,荒死冇得食,一次過叫晒啲嘢放晒喺枱面。因為佢地的嘢真係嚟得好快,唔好講話張枱太細放唔落啦,就係連食都食唔切啦,又因為坐露天的關係,有啲菜會放到涼咗就冇咁好食喇~ ^^

留言