婚禮籌備:第一項 Pre-Wedding (Spring Wedding)

星期六嗰日, 我同主人去咗我地的第一次婚展喇.
 
我地本來係打算去搵一啲拍PRE-WEDDING 需要的嘢. 主要係 租衫同造型的資料喇.
 
行咗幾個 COUNTER 之後, 女人仔我突然就俾  SPRING WEDDING 的婚紗所吸引喇! 本來係想租衫的, 但係就覺得佢地的 PACKAGE  OUT 咗我心目中的 BUDGET. 點知同個SALES 講講下, 跟住我地竟然做咗一個本來冇諗過會做的決定! 我地買咗一個
 
SPRING WEDDING
的 PRE-WEDDING PACKAGE 呀!
 
其實我地坐在COUNTER 成個幾鐘, 問咗個SALES 好多嘢. 佢當然有佢吸引我地買PACKAGE 的方法啦. 但好老實講. 之前我聽都冇聽過SPRING WEDDING. 但, 就憑佢同淺水灣酒店的 DEAL, 同佢婚紗的料, 我已經覺得係物有所值.
 
我都十五十六咗好耐. 主人見我咁鍾意, 就好爽快咁應承咗.
 
我真係好開心呀!!
 


買完個PACKAGE 之後, 我同主人都感覺好似有一個好大的PROGRESS 咁. 雖然, 我地仲依然係十劃都未有一PIT, 但係, 起碼我地而家知道, 我地2014年1-3月間會影PRE-WEDDING, 而嚟緊呢幾個月, 我地就要努力修身同埋做面. 要影一輯靚靚的相~
 
我地終於都有一個 ITEM 係有一個確確實實的日子喇!!

2014年的1月17號影相, 而衫呢就喺嚟緊的 12月21號試身. 不過個女仔都講得好清楚, 就係1月呢個日子係未預計到時酒店的 FUNCTION 狀況架, 如果到時酒店有FUNCTION 我地都要就佢的~ OK 吖,婚展嗰日個 SALES 已經同我地講咗架喇, 明白的, 冇問題呢~

有咗呢兩個日子, 有咗呢個大計, 我又可以 WORK BACKWARDS 喇: 拿由而家開始, 我地有兩個月的時間去做返啲運動 KEEP下 FIT, 影起相上嚟唔使咁 "泡". 咁到十二月FITTING 時試衫就啱身啲, 到一月影時就靚靚喇!

 

然後, 一月中影完 SPRING 的 PW 之後, 過埋年之後, 我地就安排 第二場的 STUDIO 狗狗 PW 喇. 我地個朋友都覆咗我地影狗狗PW 的價錢同安排喇, 嚟緊就會同佢地開埋會傾埋地點呀SETUP呀的細節.  希望可以喺二三月未開始熱的時候影 啦 ~
 
 
下一項:婚戒 Wedding Ring @ VCA

留言