從新上路。。。


過咗個半月,終於都收拾心情,將聰聰放咗喺我心的最深處。

跟住落嚟,我同主人將會從新上路。下一個大 PROJECT,就係拖咗好耐,主人決定要全速前進,唔俾我再拖的結婚 PROJECT喇! 

---------- 

為咗等我可以繼續忙,冇時間胡思亂想,主人已經搵咗 WEDDING ABROAD 為我地安排咗喺嚟緊嘅 9月,兩個人靜靜地喺 BALI (峇里) 旅行結婚。 

我地揀咗位於 Bali 的 Uluwatu 區的 Dewa &Dewi Chapel。。。






Dewa & Dewi Chapel 於2012年建成,坐落喺Uluwatu 30米高面對印度洋的懸崖上。教堂以女神及神聖的的 Dewa 及 Dewi 命名,象徵 「愛與天堂」。在這裡行禮,除了會有震撼心弦的難忘景緻之外,亦見證了至死不渝的愛情象徵。

有親友都會問,你們就這樣靜靜地結婚不會感到孤獨嗎?會不會不夠熱鬧呢?

其實,以我們的一把年紀,以我們招呼眾生老闆客戶的數十寒暑,自己作為一個婚姻監禮人的身份,曾經每天為眾多人士證婚的人,我們真的很想很想有一個好寧靜完全屬於自己的一個婚禮。

眼見很多朋友為了辦婚禮順應各大長老的意願而傷感情吵吵閙閙,我們真的覺得是不是就是因為傳統因為大家喜歡熱鬧 (註:我和主人都是愛靜的人) 而要自己的婚禮變得熱鬧、而因為要順應大家的要求而多翻遷就呢?

幸好,我們雙方的長老都十分明白事理,十分體諒並接納我們的意願。這福氣,真是難得。