鮮味滿足: 北海道活蟹宴 KANIZEN 蟹膳

好喇好喇! 主人終於都病好喇! 
因為佢已經成功將感冒傳染咗俾我喇! tongue
今日成日留喺屋企休息,又寫下BLOG 啦。

今日想寫的係開張兩年幾,鍾意食日本嘢的人應該都已經聽過,嗜蟹的人更加應該已經試過,好出名,位於灣仔的KANIZEN 蟹膳喇 !

KANIZEN 蟹膳 的老闆, 就係 KATTE SHABUSHABU 勝手 的老闆 KENNY 同 KEVIN 。"勝手"喺銅鑼灣大坑一帶的成功,令到佢地萌生將活蟹料理帶嚟香港的念頭。記得2010年頭,同朋友去"勝手"食SHABUSHABU,遇著當時的另一個老闆 TIMOTHY,聽佢同我的朋友分享佢地幾個搞"蟹膳"的想法同構思。。。當年我剛剛又在日本"蟹道樂"完。。。

哇! 當時真係好期待佢地快啲開架~~ lol

蟹膳 KANIZEN - Hong Kong, Hong Kong2010年7月,佢地開張之後,都有同朋友去試過佢地的 LUNCH SET。嗰次的經驗已經好好架喇。雖然係 LUNCH,但係水準一啲都唔馬虎,一啲都唔粗製濫造。食完仲好想快啲能夠試到佢地的 DINNER。不過始終,佢地價錢都屬於中上,唔係咁多朋友肯隨便去試。咁今次係同主人兩個月一度的"食豪啲"慶典,見主人又咁鍾意食蟹,於是乎,我地就決定去食晚餐!\^0^/
----------

KANIZEN 蟹膳 係一間走全日本路線的蟹宴專門店,佢地提供的係北海道活蟹料理。即係話,我地食到的唔會係冰鮮蟹,又唔會係雪蟹。而係好似我地去海鮮店揀海鮮一樣,喺個缸度活生生捉上來的蟹~

唔信點活蟹法?拿!一入門口就見架喇 !

幾個老闆為咗活蟹的養殖攪盡腦汁,花費了二十萬,打造了這一個四米乘二米的蟹缸放在KANIZEN 蟹膳的玄關位置。。。 (圖片來源:熊貓人私生活)  
經過玄關的大門之後,就會見到 KATTE SHABUSHABU 勝手 標誌式的一人一鍋SHABUSHABU 枱 (圖左)。如果想密密傾下計的,佢地仲有私隱度高一點的COUCH TABLE,可以坐二至四人 (圖右)。(圖片來源:KANIZEN 蟹膳)


而餐廳樓上還有一些適合較大 PARTY  的六至八人 VIP 房,私隱度更高。 
 ---------- 

佢地晚餐主要係賣 SET MENU 的,有分二人前,四人前及六人前。意思是,份量建議要二人以上,四人以上,或六人以上才會食得晒。當然,特別大食的就另計。。。 tongue

我同主人兩個人,就叫咗個"鱈場蟹毛蟹套餐",係屬於二人前份量的。  

下面介紹的係套餐的"海膽茶碗蛋"
茶碗蛋就食得多。有蟹肉喺入面的就好少地方有得食。
而再有幾片原片海膽喺上面的就更加少有。
好豪華的一片一片又濃又甜的海膽,
配上蛋中的一片片新鮮雪場蟹肉,
極其鮮甜!
好味!

跟住落嚟就係"燒鱈場蟹蟹腳" 

記得上次在鰭処光食燒蟹腳時的啖啖肉,今次呢隻蟹腳相對就細一啲。而我就一貫的唔識拆蟹肉,又要勞架主人幫我。tongue 不過因為都係新鮮蟹的關係,蟹肉係好實在好有質感好鮮甜的,燒的再加上一點點的烤香的味道。
好味!


"海膽流心蛋黃天婦羅 拼 鱈場蟹肉"
哇!呢個淨係讀個名都知佢犀利 !

又係我地的至愛海膽!
又係我地的至愛流心蛋黃!
我係我地的至愛鱈場蟹肉!
今次真係俘虜咗我地的味覺喇!!

唔好多講,淨係想像下個蛋黃TEMPURA 內流質的蛋黃,配一口肉質結實又鮮甜的蟹肉,再一口新鮮的海膽,又配一口肉質結實又鮮甜的蟹肉!食完,個口仲有一口一口的香味,感覺超幸福!

超好味!


登登登登!!!
重頭戲嚟喇!!!

跟住落嚟就係我同主人都好鍾情的"鱈場蟹鍋"喇。首先,等我地嚟睇下有啲咩材料先:

(一) 原隻毛蟹













(二) 大量野菜











(三) 而重點,就係呢個昆布湯底的紙火鍋:

我地首先會以呢個湯底,好似平時食SHABUSHABU 咁將啲材料灼熟來食。因為野菜同毛蟹都好新鮮,只係用昆布湯底灼熟佢,食物的原汁原味,鮮甜口感都會出晒嚟。

而灼的過程之中,毛蟹同野菜的鮮味同甜味又會落入晒個湯底度。而呢個湯底,就係一陣間用來煮個毛蟹粥的湯底喇。

SHABUSHABU 的材料食完之後,服務員就會把預先準備好的米及蛋,放入湯中,慢慢加熱。一面煮我地見到個湯慢慢變稠。到差唔多稠度的時候,服務員會好貼心的詢問客人喜歡濃一點的還是稀一點的粥品,再因應客人的要求去計算煮的時間。。。

一個好鮮甜的"毛蟹粥"就係咁,喺我地面前完成咗喇。

好味!好味!味!


後話:
食呢個蟹粥的時間係舊年的12月頭喇。今次再睇番寫番,雖然病緊,但係胃酸都不停在流。講真,晚餐的價錢真係唔係我地一般人平日隨隨便便話去就去的價錢。硬係要找些藉口去慶祝呀,什麼什麼大典呀,咁就去得冇咁內疚。不過,平時,間中去食個 LUNCH 我覺得都可以的。 畢竟,佢地無論勝手同蟹膳的LUNCH SET 我都覺得保持到質素之時又好抵食的~smile

留言