羊毛氈@思思奈美

呢幾日病到溫溫登登,工又返唔到,街又出唔到,連胃口都冇。食咗啲葯日日喺屋企wing wing 下,瞓到咁上下,百無聊賴。記得上星期陪主人去睇醫生,經過書局,包咗盒羊毛氈公仔工具。好啦! 就攞出嚟消磨下時間同精神啦~smile


網絡圖片

點解我會買呢盒公仔呢?你地睇到個盒面都應該估到喇!係呀,佢兩個好似我家的 "聰思林林"呀!其實買的時候都顫顫惊惊架,因為女人仔手工藝自出娘胎就已經係九流,讀女校要學家政就年年僅僅合格。不過,為咗聰思林林,我係會努力架!

盒入面有呢啲材料:
Photo by @Little Woman Blog

仲有說明書,都講得好清楚。圖文並茂,如果唔鍾意睇字的就啱晒!

跟住佢的指引,其實一啲都唔難。至緊要係有耐性,係咁吉係咁吉。唯一要提醒大家的係,要小心吉親手指呀!女人仔因為初初玩,冇好似人地咁預備指套,所以整整下,發現自己的手指公好多個窿窿。。。lol

話咁快就整好個頭仔喇~


似唔似呢?smile
我一路整,就一路對住思思奈美。
整到咁上下,佢行開咗,我又要叫佢返嚟。
望下佢個樣,又整下個公仔個樣。。。

 整完個頭,就整個身喇。其實唔好睇個頭好似好複雜咁,只要跟住步驟,慢慢吉呀吉呀咁,都好容易。反而,我就覺得整個身難啲。因為個身相對大好多呀,所以要吉得更耐。因為如果吉得唔夠實,啲毛毛好快就會鬆返晒架喇,咁再吉啲腳腳落去的時候就會變形架喇~

好喇~ 大功告成~ lol
 



跟住就係將個頭同個身吉埋一齊。

吉完之後,同 "思思奈美" 拍埋一齊睇。。。

第一次整,算係咁啦~ smile

我見網上啲人POST 的好靚,我會加油努力的 ! 因為。。。

我愛上咗玩羊毛氈公仔呀~~

好喇!下一隻就係"阿部聰"喇~



留言