「婚前減肥」階段 - 飲食篇(一)

其實十月份開始,女人仔同主人都已經開始步入咗我地的「婚前減肥」階段喇。

女人仔我本身在GYM界打滾咗大大話話都有十年。全盛時期,一個星期上十幾堂CLASS,日打兩場COMBAT踩兩場車,一日PUMP兩三次都不在話下,身型同耐力都令唔少男女生羨慕不已。不過,都話啦,全盛時期丫嘛,即係後生嗰時囉。今天不復當年勇,肚腩更加比天高。。。   

雖然身型已經大咗幾個碼,但以我運動多年的底子、所累積的經驗、以及一群專業教練好友在健身知識的BACKUP下,極速修身呢樣嘢,我有信心一定得嘅!

首先,我會在飲食方面開始著手。

不過,因為我係一個唔可以肚餓(會行唔郁)的人,亦係一個飯桶(會頭暈)!所以,我係絕對唔會絕食的。所以,啲人成日問我係咪要食健康餐呀?係咪唔好食飯呀?係咪唔好食肉呀?係咪唔可以出街食飯呀?係咪因為咁所以你要GREEN MONDAY呀?等等呢啲問題。。。

我而家再答一次!
「唔係呀!」
「唔係呀!」
「唔係呀!」

在飲食方面著手的意思係要 調節自己的飲食
1.JUNK FOOD 不能吃
2.SOFT DRINKS 不能飲
3.COLD DRINKS 要戒
4.夜食要免:即晚上九時後 不可以吃
5.運動時要盡量遵守 前一後二 的原則:即係運動前一小時及運動後兩小時都不可以吃。血糖補充劑例外。

其實,只要能夠做我講的以上幾點,你已經可以瘦好多架喇。睇真啲丫,其實上面呢五個ITEMS除咗為減肥之外,其實都係一啲唔健康的飲食習慣。戒咗佢除咗會瘦之外,身體都會好啲,水腫的情況都會有所改善架~