「婚前減肥」階段 - 飲食篇(二)

如果你已經做得到上篇:「婚前減肥」階段 飲食篇(一) 提到的五點,不妨就同我一齊做埋以下的啦


1.  每餐唔好食得太飽。因為胃係會被食物牚大的,只要你唔好再牚佢,佢就會慢慢縮返細,咁你的食量就可以慢慢減少而又唔會覺得肚餓的。胃細咗,胃腩就唔會再突出嚟,咁側面睇起上嚟,身形就會好有線條架喇。
2.  點樣可以唔好食得太飽呢?方法,就係珍惜食物。珍惜食物的意思就係享受自己食緊的嘢。慢慢食,食下欣賞下佢的味道。因為胃部需要時間通知腦部佢已經滿咗架。如果你係咁食係咁食,係咁質入口,到個胃部通知個腦的時候,你就已經食多咗架喇,胃,又被牚大咗架喇
3.  習慣將食剩的食物打包。如果你同自己講,我食唔晒都唔緊要,食淨一舊都可以打包。咁你就唔會再迫自己食晒枱面上的嘢架喇。咁樣一來可以唔使夾硬牚大自己個胃,二來又可以慳啲第二日的餸/飯錢,一舉兩得。通常,我地唔敢打包都係因為怕俾人話寒酸架啫,以而家咁鼓吹環保概念的社會,就更加唔使怕啦
4.  盡量少食油膩的食物如果真係要食的,食完一份肥膩嘢,就食番一份蔬菜啦。咁可以等自己又食多啲蔬菜,又唔使食咁多肥膩嘢。
5.  如果應酬食多咗,第二日就清淡一點。但記住,千祈唔可以絕食呀
6.  GREEN MONDAY?一星期一日食素係唔錯的開始,weekend通常都會食多咗,如果星期一可以green monday,俾自己多啲機會食多啲蔬菜,減輕一下腸胃的負擔。如果做唔到全日食素,一星期一餐都可以係一個好的開始呀!
7.  再追加 一星期一餐的白粥。預知自己weekend要應酬的,不妨在星期四或五的中午謝絕飯局,靜靜地食一餐白粥。如果有啲JM 同我一樣食白粥會唔舒服的,可以轉食小米粥,一樣清淡,而且小米對脾胃都好一點。

以上的,都係一啲日常喺生活習慣方面調節一下注意一下就可以做到的嘢,我唔鼓吹大家食減肥產品或用高昂的費用參加一啲地獄式的療程。因為我真係曾經做過機,食過健康食品,試過林林種種的減肥方法,更加唔使講一定絕食過。但,親身體驗後知道,只要飲食習慣健康啲,再加上適當的運動,減肥係唔使食餐單同唔使用好多錢的

需要的,只係無比的毅力同意志的堅持!

我同主人冇用磅,所以我地冇一個特定的數字要減幾多磅。我地的目標係減到著得番先前自己好鍾意的衫褲,唔會有迫硤的感覺。同埋要見得番自己一啲應有的肌肉同線條。至於各位JM,你們各人可以對自己訂下不同的目標:
  • 但記緊,目標要REALISTIC,即係唔好話太遙不可及,因為咁會反而打擊自己持久的恆心架~
  • 而目標方面,就要分長期的及短期的,即係舉例,我三個月後要減到點;六個月後要點。咁每一個階段去目視一下自己的成果,再調節下一個短期目標。咁就可以俾到多啲鼓勵自己。
以上的分享,唔知各位JM啱唔啱使。

下一篇,我就會同大家介紹一下,我地而家會做啲咩運動,同埋我地嘅運動SCHEDULE,等各位JM都可以同我地一齊修身啦!  


下一篇:「婚前減肥」階段 - 運動篇(一)