鮮味滿足: 北海道名物 お任せ (2012年10月初)

好快又兩個月喇。儲咗兩個月錢同為食虫,又係我地出去食好嘢的時候喇! \^0^/

主人上次話,關生七月份請過佢地食餐好正的日本私房菜,搵日有機會一定要帶我去試。

上次去完"鰭処光",講好咗十月就係下一個獎勵自己的日期,再去食一次OMAKASE (お任せ)。所以今次,我地就去呢間位於銅鑼灣一橦商業大厦內的"安半"喇。 "安半"係一間日本私房菜嚟的。佢真係十分私房,唔似得其他的"私房菜"咁,又開 FACEBOOK 又開 BLOG, 連飲食大搜尋器 Openrice 都搵佢唔到架! 所以主人講咗好多次,我都仲係唔記得間嘢叫咩名同埋喺邊度。。。!! >.<!!

老闆兼主廚安部隆孝先生來頭唔少,曾經係"香港宮城縣人協會"同"日本料理店協會"的副會長。話說佢以前喺北海道同小樽一帶好出名,係一個日本料理集團的社長。九幾年時決定嚟香港開高級日本料理時,曾經哄動日本飲食界架!! \^0^/
----------

"安半"地方唔大,一張 BAR 枱大蓋坐十人左右。後面就係 TABLE 枱一至兩張。

BAR 枱同廚師的距離好近好近,就好似佢坐喺佢地對面食嘢飯咁,我即刻發現一個問題。。。

(右圖:取自大力格言網站)


你睇住佢整,佢就睇住你食。。。



咁就蔽喇!咁我咪唔可以食淨嘢,揀飲擇食囉!! >__<!!

----------

當晚唔係好多客人,一個好斯文好日本人樣的姐姐走過來,佢叫 JENNY,原來係香港人嚟的。當晚,佢就負責招呼我地。

JENNY 同我地講,我地當晚食的材料,都係一日前先從日本運過來的。由於十月份已經屬於秋季, 所以, 我地當晚食的,就係。。。

秋季的北海道料理!

----------


剛剛坐低時有啲緊張。 因為又係冇餐牌。而老闆安部先生就撓埋雙手同另一個日本客人喺度傾計。成間餐廳啲人都好似來自另一個星球咁,覺得自己有啲格格不入咁。。。

奉了茶之後,JENNY就將一碟又一碟的前菜放喺我地面前。而每食一個,JENNY 就會叫我地先試下,估下呢碟係咩,然後佢先開估。呢個要求,對於小女人嚟講係有啲難度的;因為小女人好揀飲擇食,從來都唔會唔清唔楚咁將嘢放入口。。。所以,佢令到我更加緊張。。。

咁緊張,就梗係唔記得影相啦!! >___<!!

不過, 我都記得前菜有四五個,當中有:
  • 好鮮甜帶啲咸味的 "鹽辛魷魚刺身"
  • 帶香芋味的 "黑蕃薯球"
  • 仲有的係連安部先生都話好少會有,所以整之前都要先問我地敢唔敢食的:"鯨魚刺身"
----------

食完前菜,JENNY 走過嚟同我地傾下計,安部先生又走過來同佢唔咸唔淡但尚算流利的廣東話同我地傾下。。。

好喇!主食嚟喇!! \^0^/

主食都有好多款。多到我都數唔到。喺呢度我就介紹幾個我印象比較深刻的:

 
什錦魚生刺身:

結合了最新鮮的魚刺身片,當中有吞拿魚刺身和藍鰭拖羅刺身。相比起,藍鰭拖羅油脂比較多,入口真係即溶。小女人第一次食,覺得同一般的拖羅的確係唔同口感。不過,可能因為我唔係咁嗜脂肪,我就覺得食少少都OK,多就會膩啲,所以,都係各有各好食。^-^





鰻魚蘿蔔卷:

廚師將鰻魚肉片到好薄,包住沾咗醬汁的蘿蔔煮,食落口有好鮮甜的鰻魚味道同蘿蔔的香味噃! 。。。呢個菜,連素來唔食鰻魚的小女人都征服了呀!!





北海道三文魚扒:
 
再來的係北海道三文魚扒。呢個魚扒安部先生猛話好靚好靚,叫我試。但係,我真係唔敢試呀,熟咗的三文魚扒真係好腥架!所以,你地見到呢個,係主人的。而我呢,安部先生就一面幫我準備咗銀鱈魚扒,一面話我蠢,唔識食。。。>.<!!




 仲有的係入口即溶的A5 和牛:

  

食完晒之後,真係好飽好飽。吃了一大碗松茸菇飯之後,當然少不得 
北海道的夕張蜜瓜
  ----------

"延命茶"
喺呢度,一定要介紹下佢地啲茶!其實, 一坐低飲的第一啖, 我已經覺得個茶好特別。佢唔係綠茶,亦唔係紅茶;有一點點。。。好似玄米茶咁的味道,但係又冇咁濃;有一點點。。。好似抹茶咁,飲完個口會有AFTER TASTE的。安部先生話原來呢個茶好有益的,係佢地專成從一家寺院買入的,茶叫做"延命茶"

----------

後話:

以前由於工作關係都識得一啲日本人。以我所接觸過的,上咗年紀的日本男仕個個都好嚴肅同好惡死的。小女人最怕就係呢啲伯伯嘅。。。所以,當我同主人入到餐廳的時候,主人同我講,"呢,企喺前面呢個撓埋雙手的咪安部先生,呢度個老闆囉~"的時候,我見佢個樣扁起個咀,一啲表情都冇的時候,我真係好緊張呀好緊張!! >.<!

不過,原來安部先生好搞笑的。佢一口"流利"的廣東話,成日聽到我同主人一頭霧水。但係,佢又要走過嚟同我地傾計。 見我地影張餐紙,又攞埋佢的私人珍藏出嚟俾我地睇。。。
哇! 原來佢養咗七隻POODLE仲用佢地的相做埋餐紙添呀!
一講到狗,我地當然會延續無盡的話題啦~ \^0^/

呢餐飯,就係咁好快咁就過咗兩個半鐘,喺大家拍拍膀頭。。。

"要下次再來啊!"
"一定再來啊!"

。。。的歡笑聲之中完結了~ 
大滿足呀~!! ^^

~感謝主人~


留言