親親大自然: 西灣六小時 (2012年10月)之一

主人又帶我行山喇!

有過上次龍脊的經驗,主人好睇得起我。今次挑戰難度三粒星的麥理浩徑第二段的西灣赤徑一段。預計行程比上次長一倍,總共係五個小時!@___@!!

Photo@Little Woman Blog

好細個的時候,間中會跟阿爸行山。大浪灣喺我的記憶裡面就係。。。好鬼好鬼靚同埋。。。好叉叉叉叉叉叉叉辛苦!所以,今次雖然承蒙主人睇重,但其實,女人仔實在係十分戰戰兢兢架。。。 >___<!

當日計劃的行程係
西灣亭-->西灣-->鹹田灣-->赤徑-->黃石碼頭
 ----------


我地上晝九點鐘已經去到西貢墟,搭乘往西灣亭的
村巴。車程約二十至三十分鐘。大約九點半左右,我地就已經去到我地的起點:



西灣亭!


PART I - 西灣亭-->西灣


呢段路唔長,沿路風景亦唔錯。大致上係平路同石屎路嚟嘅。中途會經過萬宜水庫,有高山水塘開揚景,一望空闊,心廣神怡。而唯一的上山路,就係上吹筒坳的一段喇。
 






上到去到吹風坳,我地就見到有條分叉路。指示牌叫我地落山,向西灣進發!!! ^-^




落山的路都唔難行。

好快就落完,見到前面有一條平路。。。


咦?
有景噃!

咦?
原來前面有個紅樹林呀!
\^0^/

女人仔我好鍾意紅樹林架!見到呢個喺世外桃園入面的紅樹林,我當然唔肯走啦。就咁,就伏咗喺啲欄杆度係咁喺度搵搵搵。。。

搵咩?梗係彈塗魚啦, 寄居蟹啦, 白鷺啦...

原來,西灣位處季節性河道的出海口。所以,喺鹹淡水交界的地方,就孕肯咗呢一大片紅樹林喇。
主人再三催促,話前面仲靚呀!行快啲啦!。。。女人仔先至依依不捨咁影咗張全景相,同紅樹林講拜拜喏。。。





離開紅樹林冇耐,我地就入到 西灣村喇。換言之,距離我地第一個目的地,已經好近喇。



入到西灣村,原來呢度有幾間士多架噃。除咗有嘢食飲品補給之外,士多原來仲有提供租房,廁所同淋浴的設備的。如果嚟呢度的沙灘玩,都幾方便噃。

一路行,一路望出去,就已經係遠近馳名,水清沙幼,貴為香港十大自然勝景選舉」中第一名的西灣,大浪西灣喇! \^0^/



西灣貴為大浪四灘之首(另外三個海灘由南至北為鹹田灣大灣東灣),除咗著名水清沙幼之外,對出海面的大洲尖洲兩個小島,原來就係西灣的代表性海景。而佢未受污染的原始海灘,海灘對出海域內的龐大珊瑚礁,連同大浪四灘的海景,更加享有
香港大堡礁的稱號架。好巴閉呀!\^0^/!!!


我地用咗大約四十五分鐘的時間,由西灣亭行到嚟呢度。行程唔算長,亦唔辛苦。呢度真係好似去咗世外桃源咁,由我細細個到而家,都冇乜點變過。呢度好少人,好乾淨。仲有好多小生物係我地平時就算去沙灘都唔會見到的。

我同主人喺度玩咗好耐呀。我諗都有成半個鐘。就係咁。。。

。。。望住啲海星呀。。。







蟹仔呀。。。

 。。。水母呀。。。

。。。好似返返去細路仔的時候咁。

我地冇乜講嘢,只係見到新生物時叫對方嚟睇。但係,我地兩個都樂在其中,好開心,好舒暢。

可惜,因為我地仲有漫漫長路要行。所以,玩咗半個鐘左右,我同主人都要同呢度的海洋生物講拜拜喇。

我地走向沙灘的另一邊,望住呢條石梯,不其然令我想起電視台剛剛在播的"天梯"。。。


個山好高呀~~~ >__<!

。。。爬上去,就開始去我地下一個的目的地
鹹田灣

(待續。。。)


資料搜集:

留言