脫離現實一天: 緩慢民宿石梯坪 (2012年9月)

緩慢, 是一種心情
悠閒. 從容. 自在. 放鬆. 感動. 深刻

緩慢, 是一種動力
敏銳. 纖細. 清晰. 克制. 沉穩. 恆久

緩慢, 是一種內在的心理狀態
不論外在的身體有多匆忙...

載住兩個女生的夢想, 造就了這一個名字好怪的...
"緩慢民宿"

~~~~~~~~~~~

聽到緩慢兩個字, 香港人第一個反應係, "吓? 緩慢...?" 之後, 通常都會反眼, 偏咀.

今個九月, 我地一行十人, 組咗一個攝影美食精華遊. 其中一站, 就係台北花蓮的石梯坪. 而我地住的, 就係呢一間位於石梯坪新開的 "緩慢民宿" 喇~


我地到達的時間, 係下午的五點幾, 泊好車之後, 被呢一橦建築物同佢前面呢個大草披吸引住.

大家都在叫, "哇! 好靚呀! 哇! DREAM HOUSE 呀!" 蛇頭隨即同我地講, 由於呢度唔係咁多房, 今晚, 我地十個人已經係包咗成間民宿架喇. "哇!!!!" "好豪呀"!! \^0^/

當我地仲喺度大叫的時候, 民宿裡面就有一個好和善的女生急步咁走出嚟, 問我地 是否香港來十人的團隊呀? 大家支支喳喳在答的時候, 隱約咁聽到佢話自己叫做"庭芳", 係民宿的管家之一. 呢兩日, 將會負責我地的起居飲食~ 真係 好專業呀~ ^^

佢引領我地走過草地, 進入民宿喇!!

入了大門之後,
前面係一個好簡潔的櫃枱 -->>

而左手邊就有一條樓梯, 應該係上房的...

正當我地好失禮咁一面七咀八舌一面又想直走入去的時候, "庭芳"就示意我地向右邊走...


原來呢邊, 係一個可以坐二十人左右的飯廳. 餐桌子是四人一枱的. 我們擾攘了一會, 就分了四枱乖乖的坐下.

邊喝迎賓飲品, 庭芳就邊介紹"緩慢民宿" 的歷史.

原來 "緩慢民宿" 是由兩個有夢想的女生 慧君, 和庭妃所建立的. 除了石梯坪之外, 佢地喺台灣的金瓜石和日本的北海道都有店. 佢地服務的宗旨, 就係要讓客人可以悠閒地享受假期, 在民宿內都可以有溫暖的感覺~

走廊望出去就係海! 哇哇哇!!! 

~~~~~~~~~~~

這裡的房間, 每一間都各有特色. 而每一間都有一個主題, 因為石梯坪主要居住的族群係阿美族人, 所以民宿會應唔同的房間主題, 用唔同的阿美族民族物品做房間的鎖匙扣的. 

而我同主人, 就抽到呢一間用方格陶罐所代表的房間.
~~~~~~~~~~~

上房之前, 有一樣好重要的嘢要做. 就係除鞋! 上房前的呢個迴旋處, 其實就係俾大家換鞋的:

庭芳同其他管家女生們, 已經為我地每人準備好一對上房的拖鞋. 水晶燈下面的櫃筒就係放我地啲污糟鞋嘅. 換好鞋, 好喇! 可以上房喇!!! \^0^/
~~~~~~~~~~
上到二樓的房間. 哇! 民宿的房間好大哦~~
望出去係海呀!!! 哇哇哇!!! 
(照片從民宿網頁下載)



前面入去右手邊的係
洗手間.... 噢! 哇!

呢個就係民宿很有名的
------->
 "對住個海浸浴" 浴缸!!   
噢! 哇!!!
(照片從民宿網頁下載) 






<---- 洗手間的另一仲有兩個間格!! 
噢! 哇!!!!!! 噢! 哇!!!!!!
(照片從民宿網頁下載) 


欣賞完, 讚嘆完自己間房, 我地就要出去大廳開會了. 係啊! 呢度有好多大廳架!!! 唔信?? 

三樓的房間出面, 就有....

如果三樓有人開緊會, 唔緊要, 二樓都有..

 再唔係, 落返地下都得!!!!
----------

跟住, 不得不講下呢度好出名的慢食. 呢度係可以好似日本的民宿咁, 供祇朝/晚食的. 晚上開飯的時間係大約六點半左右. 開飯的時候, 大家都要好準時乖乖咁坐喺度...

管家會出來, 再一次歡迎大家. 然後, 工作人員就會為大家上菜. 菜是每一道每一道的上. 而每一道菜上的時候, 管家都會為大家詳細介紹佢地的材料的~

因為當時太開心感覺太新鮮, 一心顧住聽庭芳的介紹, 又顧住食, 我同主人都沒有多拍照...
所以, 以下的 照片都是取自緩慢民宿網站 的... :p



美麗開場的「歡迎醋」: 
薰衣草醋 配上整朵的 洛神花, 睇起上嚟顏色好鮮豔好靚, 一見到已經好想飲. 飲落口, 有一陣好沉實的薰衣草味, 再加上少少酸澀的洛神花味, 估唔到呢個配搭好清新, 令人有一種好醒神好開心的感覺.

一面飲我同主人一面打眼色, 之後, 等庭芳介紹完, 我地就問佢有冇得買?

果然! 係有的!

就係咁, 我地就喺民宿買咗一支佢地自產的薰衣草醋返嚟, 再加一包洛神花...
呢個飲品, 就成為咗...
我同主人晚飯的佐飯飲料喇~


「山珍海味」:
涼拌海菜, 馬告墨魚, 和 蘆葦心沙拉  



再來的, 就係
「飛虎勇士排」: 
一道正港原味的漁民私房料理






「山海交響飯食」 :

食完呢個飯之後, 其實我地嗰個特別為咗呢餐而自動增大容量的胃, 都已經FULL FULL 地, 飽飽地喇.

但係, 好似仲爭緊啲嘢....

唔.....

係呀, 食咗咁多山海魚產的阿美族原住美食, 我地都冇乜食到, 之後落嚟的呢一啲, 我等咗好耐的....
......
......
有機蔬菜環節喇! \^0^/ 

「樂活汆燙」:

係 "緩慢" 最受歡迎的野蔬料理.

喺廚師枱上, 有一大盤的有機蔬菜, 搭配各種特色的醬料. 庭芳首先食介紹入面的每一種蔬菜啦. 都唔係我地一般會食到的. 而係東部地區的特產菜嚟的.

嚟到呢度, 聽咗咁耐書, 我地就算係大人, 都已經蠢蠢欲動想行下走下喇. 所以, 民宿都好貼心咁, 為我地準備咗呢個自由活動的環節, 等我地各自出去, 睇下揀下自己鍾意食的菜, 自己落手煮, 無論熟稔程度同調味料, 都係自己話事, 自己搞掂. 份量亦係隨我地自己食幾多煮幾多~~ ^-^


「藤心雞湯」 :








「阿美甜點」: 

黑糯米加上都輪!
 哇! 好好味呀!!! ^0^



以上的就係我們當晚的晚餐喇.  每一道菜, 我地都好乖咁聽庭芳介紹完先開始食. 原來先發現, 我地平時喺香港食飯, 真係食得太快太狼吞虎嚥喇, 有時, 連自己食咗咩都唔知.... [羞 -__-"]

食完, 都差唔多九點喇. 雖然食咗成兩個幾鍾, 但係, 全個過程大家都係好ENJOY, 好享受的~ 真係好滿足好滿足~  \^0^/
----------

其實, 緩慢民宿的出名之處, 除咗係佢地的野食之外, 就係佢地俾到你好優閒的渡假感覺, 好舒適的民宿生活. 要講要介紹, 都絕對唔係一篇的BLOG 可以寫得晒. 寫下寫下, 原來我已經寫咗好多喇.

其實仲有好多民宿入面的野都想介紹俾大家. 不過諗深一層, 如果大家有機會去的, 留返一啲SURPRISE 俾你地自己去發掘, 可能會更好~ 所以, 都係寫到呢度為止喇! :P

臨走之前, 送上民宿已經在台灣被傳得熱烘烘的好出名的,  "九格朝食" 喇 :
係 "九格朝食" 裡面, 全部都係東岸的山海食材. 主打係 飛魚乾 同 旗魚

其中比較特別的 "飛魚乾野菜湯", 就係阿美族的傳統料理; 另外還有"飛魚乾燉山豬肉"啦; 配上原住民慣常用的香料: 刺蔥, 的煎蛋啦, 仲有旗魚鬆啦; 同埋呢度好鮮味的苦瓜噃! (因為小女人唔食苦瓜的, 但主人就話呢度的苦瓜真係好甜, 同平時食到的好唔同架~); 等等都有別於一般的料理, 第二度未必會食到呢一種咁特別咁鮮味的海產同新鮮野菜呀~

真係好飽, 好令人回味~ ^^
----------


後記: 

"緩慢" 的故事源自兩個女生的夢想. 喜歡在 "緩慢" 的生活, 除了是那貼心的感覺, 溫馨的裝潢, 和令人垂涎的美饍之外, 好可能就是她們的夢想. 年輕時, 都曾經和友人們說過笑, 話想開一間民宿, 阿誰阿誰負責打掃, 阿誰阿誰負責煮食, 阿誰阿誰負責網絡訂房招呼客人... 當時, 甚至今時今日, 都以為每一個人都總會有一個"夢". 那管它是什麼夢. 總之, 就是不能完的夢...

那天聽著庭芳介紹 "緩慢" 的女主角 庭妃 和 慧君 時, 說她們怎樣把夢想完成時, 真的好感動. 可能就是她們把我們未完的夢付諸實行了, 令我們感到人生原來, 其實, 都可以有少少夢想的. 可能, 對 "緩慢" 的好感, 其實就是這一種, 好不真實的如在夢中的感覺...

這一個故事, 令我們對 "緩慢" 的感覺重了, 濃了. 也暫時把我們從現實中抽離了一點點...

就所以, 一直都在心上...

希望你們都體會到, 人生係可以有夢想的! 加油呀!!

留言