2019 北海道札幌小樽富良野稚內利尻禮文之旅 (行程安排篇)

2019 北海道 札幌 小樽 富良野 稚內 利尻 禮文 之旅
Hokkaido Sapporo Otaru Furano Wakkanai Rishiri Rebun
(行程安排篇)

*     *     *     *     *
💬前言💬

一年前, 桃桃🍑🍑離開咗我地之後, 我同主人就開始周圍去了。一方面, 希望可以快D調整自己的心情, 放下傷痛。另一方面, 希望可以快D開展新的一頁。🌱


一直以來, 去旅行, 都係由我呢個 行程控 做規劃。由於工作關係, 以前出差當食生菜, 做行程對我來說簡直就係娛樂😄。再加上我對 富良野 的認識, 所以今次我又出手, 做咗一個 進階進階版的行程出來。

主人建議我去一D我從來都冇去過的地方, 所以提議加入最 北 呢個行程:

🌴稚內🌴 最北🌴 利尻 🌴禮文 🌴小島之旅🌴

今次由於預計行程的規劃會比較完善, 所以我地就膽粗粗, 邀請了我們一個好朋友加入我們的二人行, 亦令我首次嘗試到在日本 book 三人房, 原來係一D難度都冇架😄😄😄~

*     *     *     *     *

🚩計劃行程🚩


✈機票✈

我以前去北海道都是搭乘 ✈CX 的。但由於近年來, ✈CX 俾我的印象愈來愈差, 今次我就揀咗 ✈HX。其實如果以十月份 book 下年的機票來說,價 錢差不多, 只是航班沒有那麼頻密。但由於我地都係睇住個航班時間來篇行程的, 所以這對我來說沒有問題。

留意返, 以北海道的旺季行程來說, 其實只會有人 book 唔到機位, 係唔會有機位冇人坐的。所以, 愈遲 book 機票就一定愈貴架。經驗之談✌~~

我地今次 book 咗去程 ✈HX692, 出發時間係早上0915, 到新千歲機場係下午1525。回程是 ✈HX693, 在 新千歲機場 New Chitose Airport 的起飛時間係晚上1925, 到港時間是晚上2355。對我平時最遲七八點會返到香港的人嚟講, 都玩得幾盡😅。

🏨住宿🏨

由於富良野 Furano 在每年的七、八月薰衣草的花期都是大旺季, 無論機票、酒店、民宿, 甚至吃飯的餐廳食肆, 都十分爆滿, 所以我地七月中的行程, 在前一年的十月份便已經開始訂位 (即是2018年的10月訂2019年7月的機票酒店呀🔊)。

雖則有接近九個月的時間安排, 但實不相瞒, 在10月份訂的時候, 很多熱門的民宿已經被訂滿了😲。而且由於我地主打三人房, 我地的 TARGET 是比較中大型的酒店為主,  同我以前訂民宿又唔同玩法, 所以我就更加緊張😥。。。

又要留意的係, 唔好以為只是景點的酒店或民宿難 book 呀, 其實主要的中途站的更難 book 呀, 所以千萬不要大意, 要確保 所有 中轉站 的住宿都安排到, 才 finalise 個行程呀!

🔊 特別 特別 特別 是 !! 旭川 Asahikawa !! 
和 !! 稚內 Wakkanai !! 呀~ 🔊

今次我地 book 酒店, 主要都係用 永安旅遊Apps 同埋 Bookings.com 。因為兩個我地都有用開, 有儲開分, 咁就可以有D回贈, book 房又可以平D。而且, 如果集中一齊 book 的話, 儲到的分又可以用來 book 下一間酒店, 可以就呢個 trip 都回贈到, 唔錯😇。

另外一方面, 我地 book 酒店時都會特別留意酒店俾唔俾提早取消, 及手續費方面係點計。因為你知啦, 9個月之後的事, 好難講家嘛。萬一突然有事去唔到👉👈👉👈👉👈, 至少可以提早取消及取回費用嘛😅~

最後, 我地在9個月裡面, 的確係再揾到一D荀D、平D、又靚D的酒店架。所以提早取消的條款真係好重要, 更重要係, 呢D運作恆久的公司, 仍地做 refund 的速度都好快, 我地中途取消的 booking 的訂金費用, 已經都全部收妥晒了😇。

然後, 我地喺六月中就鐵定了以下的住宿酒店喇:

Day 1-2 🏨 Sapporo : 札幌市內 Keio Plaza Hotel Sapporo
Day 3-4 🏨 Furano : 富良野 Hotel Edel Warme
Day 5 🏨 Asahikawa : 旭川 Smile Hotel Asahikawa
Day 6 🏨 Wakkanai : 稚內 Surfeel Hotel Wakkanai (Crown Plaza)
Day 7 🏨 Rishiri Island : 利尻島 Island Inn Rishiri
Day 8 🏨 Wakkanai : 稚內 Surfeel Hotel Wakkanai (Crown Plaza)
Day 9 🏨 Otaru : 小樽 Hotel Nord Otaru
Day 10 🏨 Sapporo : 札幌 Keio Plaza Hotel Sapporo


🚄🚗🚢交通🚢🚗🚄

Book 好機票同酒店之後, 就開始安排行程喇。我地有三個人, 計過搭 JR 好唔化算, 而我地去的地方又唔係好適合用 JR PASS。所以最後我地決定出去玩的時候, 主要自己揸。其餘時間都是 JR/ 船/ 巴士。

來往新千歲機場 New Chitose Airport、札幌 Sapporo 同小樽 Otaru 這些比較平和方便的行程, 我地就搭 JR。然後最長的 JR 行程就係來往札幌 Sapporo 和旭川 Asahikawa 喇。

至於來往旭川 Asahikawa、富良野區 Furano Area、及稚內 Wakkanai, 我地就 book 咗車, 三個人輪流揸。出發前, 我地在  Nippon-Rent-A-Car 就安排好在旭川 Asahikawa 取車。


來往稚內 Wakkanai 及兩個島, 就必須要搭船。營辦單位是 Heartland Ferry。其實佢地的船, 除了可以載客之外, 也可以載車。我們也有考慮過直接將架車揸入去兩個島。不過, 由於要把車弄上船有好多文件要事先準備, 而如果車要上船也有一個比較貴的費用, 所以我地最後就放棄了。在出發前兩個月, 我地就直接在 Nippon-Rent-A-Car 分別預約了兩個島的租車, 唔使怕到時出什麼問題😄。

其實在稚內 Wakkanai 及在島內, 也有觀光巴士 Soya Bus 的。不過時間方面的限制比較多, 所以我地最後都冇選擇到。

🍣食肆訂位🍤


好想介紹大家用一個 Apps, 好適合我地呢D日文唔叻, 又或者唔想打長途電話📞去日本訂枱的人。呢個 Apps 叫做 Tripla。只要你揀好咗餐廳, plan 好咗行程, 知道自己邊日咩時間想去邊度食嘢, 你將餐廳的資料 send 俾佢地, 佢地就會免費幫你訂枱架喇😃。


我地出發前就已經安排了四間餐廳俾佢地, 佢地訂好了會有通知。又會不時提醒你已訂枱。

希望大家可以好好利用呢個 Apps。

不過, 最重要係, 如果決定唔去或想取消, 記得通知佢地幫你取消呀!!! 好重要! 好重要! 好重要呀!!!

提提大家, 旺季在富良野 Furano 係真係會冇得食架😭😭😭!!

*     *     *     *     *

好了, 去介紹每一日的行程之前, 就做一個 preview 先啦~ 

我地的行程係咁的:

Day 1 香港Hong Kong✈札幌 Sapporo 🏨 (GO👉)
Day 2 札幌 Sapporo 市內👣 (包括 Tripla 訂位教學) (GO👉)
Day 3 札幌 Sapporo 🚄(經:旭川)🚗富良野 Furano🏨
Day 4 中富良野 Nakafurano🚗上富良野 Kamifurano🚗麓鄉 Rokugo
Day 5 上富良野 Kamifurano🚗美瑛 Biei🚗旭川 Asahikawa🏨
Day 6 旭川 Asahikawa🚗稚內 Wakkanai🏨
Day 7 稚內 Wakkanai🚢利尻島 Rishiri Island🏨
Day 8 利尻島 Rishiri Island🚢禮文島 Rebun Island🚢稚內 Wakkanai🏨
Day 9 稚內 Wakkanai🚗(經:旭川)🚄(經:札幌)🚄小樽 Otaru👣
Day 10 小樽 Otaru 🚌札幌 Sapporo👣
Day 11 札幌 Sapporo✈香港 Hong Kong