2019 北海道 : Day 1 香港Hong Kong✈札幌 Sapporo


香港Hong Kong✈札幌 Sapporo
行程 : 札幌駅附近
晚餐 : 根室花丸 (取票等候, 約一小時)
酒店 : 札幌京王酒店 (Keio Plaza Hotel Sapporo)

一早, 我地就出發去機場, 乘搭 香港航空HX692 班機, 由香港直飛北海道新千歲機場。航班時間係上午的 9:15 起飛, 抵達札幌的時間係下午的 3:25。

香港同日本有一個鐘頭的時差 (日本快香港一個鐘),所以落機的時間都已經係香港時間的兩點幾,由於唔知道飛機餐的狀況會係點,我地習慣上都會先喺機場食個大大早餐先架😀


到達 新千歲機場 後,第一件事就係立即去 JR counter 買長途車票喇。

之前有提過 (見上篇:2019 北海道札幌小樽富良野稚內利尻禮文之旅 (行程安排篇)),我地成個行程只有一程長途的來回 JR (其實都只係一個半鐘),即是後日 (第三日) 旭川,以及 第九日 返 札幌 的回程票。我地想預先買咗指定席的票先,咁之後就唔使擔心會冇位坐喇。最後,我地買咗第三日早上 0900 札幌往旭川 的Kamui 7號車, 以及第九日下午 1400 旭川往札幌 的Lilac 26號指定席每程每位¥4810

之後, 搭市內機場JR往札幌市喇。由 新千歲機場 往 札幌,車程37分鐘,自由席每程每位¥1070,每15分鐘一班。




札幌駅係北海道一個都幾大的車站,車站上蓋就同好多大的站一樣, 有好多購物點。

第一日落機我地通常都唔會有太多活動,想俾自己適應一下當地的節奏先,所以今日的行程,主要就係喺札幌駅的周邊。

我地最後 book 咗位於車站旁大約十分鐘腳程的 札幌京王酒店 (Keio Plaza Hotel Sapporo)。位置雖然未算好近, 但無論軟件的服務及體貼程度, 和硬件的內籠裝修整潔程度, 都很好。

酒店 book 咗三人房,因為未試過三人行,所以初頭都有D擔心。但一入房就放下心頭大石喇。。。

房入面的的確確係放咗三張大床。而且床同床之間的距離係正常的行走距離,唔係強行加床嗰種。

而且仲有個好大的窗,望落去係火車站後面,好光猛,好開揚。


廁所係正常大小嗰隻, 唔係轉唔倒身嗰隻:



呢間酒店,我地喺 永安旅遊 Apps BOOK, 三人房兩晚共 HK$4,600,平均為起每人每晚七百幾蚊港紙,包自助早餐。

Check-in 完, 安頓好都差不多六點了。我地放低行李之後, 就行返去 JR 站, 第一件事就係要去大排長龍的 根室花丸 攞飛, 等位食迴轉壽司!


之前喺網上睇過, 見到 根室花丸 晚上的等候時間大約都要一個鐘。所以攞飛之後,我地就利用呢個鐘的時間去同樣喺 JR 大樓內的百貨公司 Daimaru, ESTA, Paseo,  Stella Place 等等,行下啦~

終於,大半個鐘左右,我地返去就已經差不多到,好快又有位啦😇~





其實以三個成人嚟講,唔算好多。不過就食得好開心好舒服😋。第一日落機,呢個感覺好重要架,如果唔係好容易會影響之後成個 TRIP 的 MOOD😊😊。。。





之前周圍行的時候,見到隔離原來有 La Maison ensoleille table😍😍😍,有好靚的 白桃 Tart😍。我地派咗探子去查探之後,知道佢地收十一點。所以未食迴轉壽司之前就已經決定要去食喇😋😋。