「婚前減肥」階段 - 運動篇(四) 完結篇

下個星期約咗兩台 Fitting 呀 !

所以,而家正密鑼緊鼓,積極地進行 最後階段 修身大計 ! 強迫自己多一點 郁下手郁下腳扭下腰扭下 PAT !
 
講到積極修身,我地的完結篇又點可以少得 瘦身女皇 「Jung Da Yeon 鄭多燕」 呢 !!!!!
 
「Jung Da Yeon 鄭多燕」
 
如果有睇過我之前的 「婚前減肥」 階段 (一)、(二)、(三) 的,應該都會感受到,「鄭多燕」 的運動 對我嚟講,都應該算係 高強度 的運動嚟架喇 !
 
當初認識 「鄭多燕」 係因為公司上下的女同事都在講都在做,然後行書店時就出於好奇就買咗一本屬於入門版的。。。
 
 「塑身女皇 教你打造完美曲線」 
 (隨書附送 DVD)
 
跟住就開隻 DVD 出嚟每日十五分鐘咁做。。。
就係咁,我就迷上咗 「鄭多燕」 的神話喇。。。
跟住,就開始上網找呀找的,跟著做呀做的,然後就開始覺得上網找太麻煩,然後就買了,哈哈哈哈 !
 
鍾意 「鄭多燕」 的健身操有幾個原因的: 
 
 1、因為佢 好簡單,唔會有一啲好困難的、令我呢啲手腳唔協調的人會感到沮喪的動作;
 
2、因為佢本身就是 設計俾唔鍾意出街的人做 的,其實唔需要咩特別器材,如果真係想買個健身球的、啞鈴的,佢的套餐又可以包埋;
 
3、佢的 種類真係好多適合鍾意 跳舞 的、又或者唔鍾意跳舞的;鍾意 健身球 的、又或者唔鍾意健身球的;鍾意玩 啞鈴 的、又或者唔鍾意用啞鈴的;甚至你只想瞓喺地典來典去的都有!

問你怕未!哈哈哈哈!
 
我地當然要推正版啦!其實各大團購網站不時都會有 團購,價錢介乎 HK$140-150,就好似 YAHOO 咁,而家剛剛就做緊團購:
 
 
仲有三日咋!
 
而 BEECRAZY 呢就 嚟緊1月都會有:
 
 
當我地推緊正版的時候,又好急住要的,當然可以去書店買啦!另外,淘寶 都有 「正版」  賣架!

除此之外,其實間中都有人會 UPLOAD 上 YOUTUBE優酷網 的!上 GOOGLE 搜尋一下 「鄭多燕」 就可以找到好多解決燃眉之急嘅辦法架喇 ~ ^-^
 
其他運動
 
除咗上述 (一)、(二)、(三)、(四) 的家居體操之外,我同主人每個星期都會去 游一次水 架。另外,每個星期都會帶狗狗 去郊外跑一次。都唔希望成日困喺屋企做呀做咁,都要吸收一下戶外的靈氣麻~

呢幾篇就係我的運動系統喇。唔知有沒有啟發到大家呢?^-^
 
重溫: