新手淘寶 之 「國際集運慳上慳」

上一篇:新手淘寶 之 「PPS 簡易付款篇」
 
其實大家喺開始第一次的淘寶之前,除咗係付款安全性的問題之外,最擔心的問題應該就係運費的問題喇。我記得喺早幾年前,要淘寶的話,一係你公司喺大陸有點,仲要佢地會經常運嘢返香港,咁你就可以搭單免運費。如果唔係,你就要有一個好 JM 肯成日幫你用佢公司大陸的點幫你收貨,否則,大家都會有我心入面的問題。。。
 
「唉,又要俾幾百蚊運費,計計埋埋咪同喺香港買一樣~
算吧啦~」

而家唔使咁煩喇!因為淘寶已經有 國際集運 幫我地慳運費喇!

 「國內」運費

首先,我地要知道運費係分 兩部份 的:

第一部份
係 「國內」 的運費。即係由 賣方所在地 運去 轉運站 的運費。轉運站 的意思是將寶貝 轉運國外 的國內港口。運嚟香港的話,呢個轉運站通常都會係廣州或深圳。

每一件寶貝的網頁,賣方都會說明 「運費」 是多少,甚至會說如果購物滿 XXX 錢就會 免運費。這個運費指的就是 「國內」的運費喇。
 
呢個時候,我地就先要睇下自己購物能唔能夠達到可以 免運費 的額。如果達唔到,我地可以睇下仲有冇其他嘢可以買啦,又或者如果冇得免運費的,計下佢講的運費係多少再衡量下連運費值唔值喇。

舉個例,好似我買咗嘅呢一件婚紗咁。。。

 
按 -><- 按

佢的運費係:

浙江紹興 至 香港島 預計 2天到達 快遞: ¥100

 
呢個 100元 就係 「國內」 的運費喇。

我們在網頁 scroll 低一點就會看到:

單筆訂單滿 398 元 免運費

(不包郵地區:。。。香港、澳門、海外。。。) 

 
因此,就算我只買那一件婚紗(296.01元),連國內運費(100元)總數都已經 396.01元喇,咁我就去看一看同一店睇下仲有沒有其他的婚紗、晚裝、手飾等等可以一次過買,總之購物總額是 398元以上的,我就可以省回這 100元的 「國內」 的運費。即是話,我用約 100元的貨物去換 100元的運費喇。
 
在這筆交易當中,我買了這件婚紗後,加了一些手飾,婚紗衣架,等等,總數過了 398元,因此,我埋單的時候就無需「國內」 的運費。
 
註:但大家記住記住記住呀,買婚紗的話,每一店都有禮品送的。我買過兩店,一家送我頭紗GONG紗手套SET,一家送我頭紗耳環。記得要在拍禮品之前,跟在線店服談談,lur 下就有,我見有給寶貝評分的個個都係咁 lur 架,唔怕瘀!Lur 完先再選配飾就唔怕 double,lur 完先拍寶貝就唔怕 sit 底!

「國際
運費
 
慳完第一部份的 「國內」 運費後,因寶貝要付運香港,所以我地係需要慳埋 第二部份 「國際運費架!「國際運費」 的意思就是寶貝由 「國內轉運站」(即上面所講的廣州或深圳)運來香港的運費。我們喺拍到寶貝後,要選用 「國際轉運」 服務(即大家通常叫的集運):
 

 
 
「國際轉運」 的意思就係賣家先將寶貝寄到轉運倉,待合併包裹後一次性運到海外,咁就可以慳咗個國際直送的運費。
 

 

咁有 JM 可能就會問,要合併包裹後一次性運到海外」 ?咁咪要等好耐?
 
拿,雖然就呢點佢地都冇什麼服務承諾的,但以我的經驗,我淘的寶貝由拍到收到,包括我淘的三次婚紗晚裝等,都係三四天之內就到香港順豐喇,除咗要加時訂造的例外。大家都可以參考一下。。。
 
不過當然如果大家是超急要一件寶貝又冇咗佢唔得嘅,呢個情況我都唔敢建議你去淘喇~ 正所謂愈急就愈唔得丫嘛~ ^-^

到店自取
 
在首次拍到寶貝之後,你是需要填寫送貨地址的。這個時候,你就要考慮填公司地址還是住宅地址喇。
 
因為如果寶貝是送到辦公室的,基本在收貨時速遞員只會向你收取上面講的 國際運費。但,如果送貨地址是 非工商地址,又或是在 較偏遠的地區 的,速遞公司會加收 上門費用的。
 
咁,我想要連呢筆上門費用都慳埋,又唔想送件上公司咁揚,咁可以點呢???
 
一般來說,國內運送香港的淘寶貝都是通過順豐快遞送你的。順豐最好的地方就係佢有提供一個好完善的 「自取件服務」,你可以選擇去到指定的 「順豐站」 或 「門市」 自行取件,咁就可慳返 「非工商附加費」 或 「偏遠地區附加費」 喇!

跟住就教大家點樣可以安排自取件服務喇!
 
首先,你需要選擇一個方便你的取件點:在順豐的網站內,可以找到你付近的 順豐站 或 順豐門市要留意辦公時間啊!!
 
然後就記低該站或門市的 編號
 
當你填寫送貨地址時,在 地址的最後,加上該站或門市的編號,就好似咁:
 



當中的 「852 CBL」 就是 順豐站 位於將軍澳的其中一個點喇,亦即是表示你要去取件的順豐站喇。只要你好似上面咁,將一個順豐站的編號加喺你的地址後面,速遞員就 唔會派件上門,你就唔使俾 HKD18 的非工商附加費 或 HKD30 的偏遠地區附加費喇。但係記住噃,
 
1. 你的地址同揀選的順豐站係要屬於 同一個區域 的;
2. 就算到店自取你都要 俾「國際運費」 架,你慳的只係上門費用咋
 
咁當件寶貝去到你指定的順豐站的時候,順豐就會發一個短訊去你的手機通知你可以取件喇。但記住,取件係有時限的,所以要留意短訊的內容及不同順豐站的營業時間呀~
 
註:由於進口件清關需要,所以你在填寫地址時,唔可以填取件的順豐站地址,而要填自己的地址架。
 
其實我並唔係好叻,亦唔係玩咗淘寶好耐。不過剛剛開始發現淘寶的神奇之處,又知道好多 JM 都有我曾經心裡面的問題,所以就膽粗粗寫幾篇簡易教學,希望可以幫大家衝破呢個心理關口啦。小學雞失禮大家唔好見笑就得喇!