精油治療 : Stress Away

*Stress Away* 精油,係我近期最愛嘅選擇之一。尤其是最近,因為桃桃嘅突然離去,我同主人間中都會陷入 痛苦或悲傷嘅情緒

*Stress Away* 有一個獨特同令人輕鬆嘅香氣,不單只可以幫助我減輕喺生活上、工作上、同家庭嘅壓力。塗抹之後空氣之中散發嘅的香氣,更加可以令我嘅同事喺不知不覺之中放鬆咗心情。

成份:
苦配巴 (Copaiba), 青檸 (Lime), 雪松 (Cedarwood), 香草 (Vanilla), 寇梯木 (Ocotea), 薰衣草 (Lavendar)

我的用途:
  • 當一天的工作完結之後,因用腦過度而做成的頭痛的時候;
  • 因周車勞動而做成的身心疲累的時候;
  • 早上起床時覺得頭重重的時候。
用法:
  • 喺外面的時候,我就會塗一 D 喺太陽穴或者係頸背,幾分鐘之後,就會不知不覺咁覺得冇晒唔舒服的感覺。
  • 如果喺屋企或者辦公室,除了塗抹之外,都可以用擴香機 (diffuser) 擴香 (diffuse),都有令人放鬆的感覺。
  • 平時出外,我會將一小樽 5ml 的精油,放喺化妝袋內,咁隨時就可以攞出嚟來用喇~

💓💓💓
一向對精油冇興趣亦一直覺得我係心理作用的主人,最近工作比較忙碌。有一日放工的時候,佢同我講個頭好痛。我就攞支精油出嚟塗喺自己頸背,主人聞到就問我,咩嚟架?
我同佢講,可以幫我個頭冇咁痛架。你試唔試吖?
主人可能個頭真係好痛,就話,好啦~
我幫佢輕輕塗咗D喺左右兩邊頸背,問佢,有咩感覺?
佢就話,幾好聞。
然後我就冇理佢繼續玩電話。
過咗幾分鐘,佢就同我講,我覺得好似冇事喇,個頭輕咗好多,唔痛喇。
然後,主人就同我講,D 精油真係好似 work 噃~😊😊😊
💓💓💓

**********
按此 👉購買入門套裝 👈
如果有興趣知道更多

請填妥以下表格聯絡我。

**********

註:除標注外,本文內容、版面及照片版權均屬 「幸福小女人」 所有,如欲分享,請列明出處:「幸福小女人」。感謝。

Disclaimer : These statements and products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. The information in this blog is intended for informational purpose only, and is no intended as substitute for medical advice. Please consult your physician on specific medical questions or prior to starting health regime. We make no representations or warranties and assume no liability with respect to any action, use or misuse of any information contained herein.