女人仔廚房準備入秋喇~

積累了個多月的自我放棄,最近身體開始差,精神萎靡得很。

要提起精神,照顧好自己。

第一件事要行返入廚房,冇時間都至少都要煲返湯,調理一下自己的身體。

湯水達人Natalie係我偶像,好多食療常識都和我睇咗十幾年的中醫師的說法一致,佢介紹我煲的湯水都幫我過了兩個冬天。上年更教我煲咗個湯,醫好了我奶奶的久咳,幫我輕輕增進咗少少婆媳關係。

好野要同大家分享,開始轉涼各位靚太都急不及待都煲補湯俾屋企人飲。但,唔熟悉食材的熟性,分分鐘愛佢變成害佢。所以今日就分享 Natalie 呢篇 :


💪🏻💪🏻💪🏻希望大家都有用啦💪🏻💪🏻💪🏻 
今個星期,我俾自己的 task係: 
2、去濕水 
3、花膠 

湯水達人 Natalie 提示:

🌟如果秋冬(特別燥底朋友)最好煲滋潤滋陰湯水先,再飲祛濕茶,最後先食花膠 / 補品。咁樣補身,效果就最好! 

🌟如果身體燥熱/ 乾燥,仲飲去濕茶/ 湯水,效果等如森林大火,唔用水救火一樣,仲火上加油一樣!更乾更燥熱!! 

🌟如果脾胃有濕阻,食花膠後,胃可能會頂住頂住,唔舒服架!

下一篇: 救命水