冬瓜無花果薏米水 (附食譜)

今日介紹一個炎暑清熱去濕去水腫的素湯😊, 就係冬瓜無花果薏米水喇。呢個湯,唔止材料簡單,而且因為全部都唔係要煲好耐的湯料,所以大熱天時唔使怕飲咗老火湯會燥熱,可以簡簡單單就有湯水飲,又可以順便下一下火😊

材料 (二人份):

1. 冬瓜 (我喺街市買咗 HK$8, 分開兩次煲)
2. 生薏米 (二至三湯匙,約一兩)
3. 無花果 (6-8粒) (我用希臘無花果,貪佢清甜,喺 秀英海味雜貨 幫襯 Natalie)
4. 水 2 公升

做法:

1. 冬瓜去皮,洗淨,切件
2. 生薏米 我用清水浸一浸
3. 無花果洗淨,開二
4. 我用白裡 Round Casserole,所以要凍油凍煲,加咗水之後,全部掉晒落煲。
5. 開火煲10分鐘至水滾,轉小火煲45分鐘。


注:

1. 因為鐵鑄鍋係會保存煲內的熱力,所以千萬唔需要開大火煲湯水架。
2. 我用希臘無花果比較清甜,所以唔需要加糖都好好味。
3. 我自己就唔多喜歡用美國同土耳其的無花果煲湯,覺得個甜味 over  咗。 冬


冬瓜營養價值很高,有以下功效:
(資料來源:10款冬瓜簡易食譜 消暑清熱袪濕去水腫)

1 利尿消腫

冬瓜含維他命C較多,且鉀鹽含量高,鈉鹽含量較低,腎性水腫、營養不良性水腫、孕婦水腫、高血壓、腎臟病、浮腫病等患者食之,可達到消腫而不傷正氣的作用。


2 止咳化痰

冬瓜籽有清熱化痰的效果,而冬瓜皮洗淨後加水煮沸飲用,則能緩解咳嗽。但因冬瓜性涼,所以不建議生食、多食。


3 減肥

冬瓜因含水量高、熱量低,冬瓜特有的成分「丙醇二酸」能抑制醣類轉化為脂肪,預防脂肪的生成,除了有助於減重之外,也是防治高血壓的好幫手。且冬瓜肉富含膳食纖維,能減輕便秘症狀、幫助體內排毒。


4 美容養顏

冬瓜有杭衰老的作用,久食可保持皮膚潔白如玉、潤澤光滑,並可保持形體健美。冬瓜籽內含的植物油與不飽和脂肪酸能潤膚美容,將冬瓜籽晒乾磨成粉,和水攪勻便能洗臉、敷臉,有淡化斑點、潤澤肌膚的作用。

留言