皂:今日打大佬

熟悉我嘅人都知我好唔鍾意做皂,因為真係好花時間而一次過又要整好多,wastage比skincare更大。但係要move forward,soap making一定要識,今日休息又唔想hae,就決定打大佬💪🏻💪🏻


所以我好尊重做皂的小店,如果大家喜歡用soap的,我除咗推介young living 的 charcoal soap (沖涼用)同 thieves cleansing soap (洗面用,去暗粒同暗瘡一流)之外,我都會推介 #馬灣 前區議員 #譚凱邦議員 (現在已被監禁一年未審)的太太,佢嘅網店好多 #洗髮皂 @solossoap ,我同 Leo 都用咗一段時間👍🏻👍🏻

想試 young living 皂的會員可以上 virtual office 找,非會員可以 dm / whatsapp 我☺️

#soapmakingcourse #howtomake #tailormadesoap #useofsoap #diysoap #diynaturalsoap #handmadesoap 

留言