天然方法增強抵抗力

之前有講過會介紹返我哋呢個 omnicorn 時期點樣去增強自己抵抗力同排毒。已經戒咗西藥(除咗被入院之外或者被迫打針之外)好多年的我,一直以天然營養成份增強自己抵抗力,呢四五年身體一直都能夠以自身免疫力對抗問題。

每日一包呢個 #寧夏紅 #抗氧化 #杞子蓉及多種super fruit 果蓉的 super drink,可以令自身免疫能力提高,對於長期慢性健康問題,女仔身體唔好,成日頭暈精神唔好,情緒起伏不穩,久病初癒,術後護理,排毒清肝,都有幫助🥰

💕老人家、小朋友、寵物safe

💕糖尿病人、高血壓病人safe

💕癌症病人 highly recommend

💕除咗食物中毒之外,呢四年我都冇入過急症打針(以前年年至少入兩次)

💕我同Leo 屋企的老人家個個都飲緊,每日一包。Daddy之前手術後每日兩包,recover得好快👍🏻🥰

想知更多的朋友,歡迎 dm我,或 whatsapp / signal +852 60889519 🥰

留言