麵筋都可以自己整:去咗外國的香港人係咪痴線架~

其實對於英國的食材,我地都已經習慣咗。同以前喺香港一樣,我地除咗會出街食日本嘢、海鮮等的餐廳之外,都甚少出街食飯,因為自己煮點都啱自己口味啲。當然,除咗媽咪煮的餸,係永遠都最好味架,食極都唔會厭架啦~😍

所以,我地嚟咗英國之後都唔係特別掛住香港的嘢食。初時,因為忙搞落地的事情,唔識得搵地方買材料。而家都已經摸熟晒,更加欣賞呢度的材料種類之多,亦都好多選擇。以前好多即食的嘢,而家雖然未必買到,但係俾我地知道,原來整都好容易,更加俾我地知道自已放緊啲乜嘢入口,安唔安全,健唔健康。

因為我以前有一段時間係食素的,所以我係好鐘意食麵筋。但係,大家都知道,我地住喺🌴荒島嗰七年,其實同而家冇乜分別,就係有啲食材係可遇而不可求的,買到係好彩,買唔到係正常。😂

女人仔的小確幸:麵筋都可以自己整
嚟到英國,就見到有網友廚神,教大家整麵筋,而材料就只係三樣嘢,仲要其中一樣係水。咁簡單,唔係唔試下呀:

材料:
  • 小麥蛋白粉 Vital Wheat Gluten Flour 90g
  • 酵母 Yeast 1.7g
  • 暖水(暖水有助酵母發酵)110g

女人仔的小確幸:麵筋都可以自己整

做法:

  1. 將所有材料混合,搓成麵團。麩質會令麵團有彈性,搓的時間會需要比教用力。
  2. 在麵團表面塗上食油,讓麵團休息 (REST) 30-45 分鐘。

女人仔的小確幸:麵筋都可以自己整
3. 休息後,麵團會更緊密,剪開約 30-40 粒。
4. 放入氣炸鍋,視乎氣炸鍋容量,分數次氣炸。麵團與麵團之間要留有空間澎漲。
5. 氣炸 200 度約 8分鐘。出來會好似山筋的樣子,一個個的圓波波。

女人仔的小確幸:麵筋都可以自己整女人仔的小確幸:麵筋都可以自己整女人仔的小確幸:麵筋都可以自己整

這時放湯也可,剪一刀讓它收縮後冷藏也可。
加入酸甜醬或咖喱汁就可以煮一個酸甜齋或酸甜齋了~

留言