決定要敗到底!

一係就唔敗,一敗就敗到底!
買得個敗家煲,就要敗婦們一起敗下去!
哈哈哈哈哈!
 
 

今日在敗家谷見到原來敗家始祖之一的偽主婦的新書 「小廚房煮大餐」 已經有得賣喇。雖然在趕緊PROJECT,都趁LUNCH HOUR拿拿臨落去買返本珍藏先!

點知,原來中環間三聯書店竟然喺我最需要佢的時候大裝修!
關門大吉!
要五月底先開返!

OH MY GOD!!!
咁點算 ???

。。。T___T。。。

七上八落之際就微信主子,將呢個惡耗話過佢聽。。。
「主人,女人仔好身吉呀。。。」

。。。>___<。。。

加班後,晚上拖住疲累的身軀回到家,都已經唔記得咗件事。。。
點知,主子話我知原來佢收工的時候。。。
特登落咗灣仔的三聯幫我買呀!

\\\\\^0^////

唔單止呀,佢仲一併買埋敗家始祖之始祖的鬼嫁的 「 好吃鬼主意」 俾我,
等我今次可以。。。

一係就唔敗、
一敗就敗到底喇!

呵呵呵呵。。。