婚禮籌備:第二項 婚戒 (Van Cleef & Arpels)

上一項:Pre-Wedding @ Spring Wedding

前日,同主人去咗我地的第二次婚展喇!

有咗上次的經驗,又因為上次已經安排了PW,所以今次入去就好有目標咁主攻睇 旅行結婚 婚戒 呢兩個ITEMS。喺婚展入面,睇中咗幾個婚戒的 ITEMS,分別係 I-Primo 同 MaBelle,但係睇完有啲意猶未盡,就同主人兩個過咗 PP,諗住橫掂都係喇,一次過睇埋Van Cleef & Arpels,Cartier,同 Tiffany,咁就可以 KO 咗婚戒呢個ITEM 喇。

婚展入面有個 Sales 提咗我地一樣嘢,就係我地嚟緊一月影 PW 的時候係咪應該要帶埋對戒指架呢?!?!。。。

哎呀!我同主人完全忘記咗呀!!!

因為婚戒大部份都係要訂造的,訂造的時間由一個月至半年都有;又就算有現貨,都要預幾個星期嚟刻字。。。 突然之間,買婚戒變得 刻不容緩 喇 !!!

於是,我同主人喺 PP 行晒三間舖頭之後,就認真坐低開咗個會。究竟買邊個牌子好呢?買邊對好呢?最後,我地憑住以下的幾個條件:-

1)我地希望牌子係一個有意思有 history 的牌子
代表 婚姻持續久遠

2)我地堅持戒指的質料是 Platinum 鉑金
代表 永恆純潔的愛情

 3)我地希望戒指的款式不單是同一系列,而且應該係要 兩隻一樣 的,
讓人一看就知道我們是一雙一對

4)我地要在 一月之前拿到婚戒
等我地影 PW 的時候可以影埋對戒子

 
5)我地要控制我地的 Budget
 
最後,我地揀咗 Van Cleef & ArpelsInfini Signature

Van Cleef & Arpels 的品牌係由 Alfred Van Cleef,鑽石商人的兒子與 Esther (Estella) Arpels,珠寶商人的女兒的愛情故事開始。他們倆於 1896 年結婚,1906年就在巴黎開了第一間 VCA 的店。一直以來深受英國及摩洛哥皇室的愛戴,品牌實而不華。他們的設計及手工簡單但恆久,每一對戒指都係工匠的精心打造,因此 VCA的戒指戴上手就會有一種好貼服的感覺。

我同主人鍾情的 Infini Signature 上面雖然刻有 Van Cleef & Arpels 的全名,但佢絕對唔係 VCA 的 logo。我地鍾意佢作為一對冇鑲石的戒指嚟講,有好獨特的 Signature,唔會好似某些牌子咁刻上去的係公司的 logo ,好似賣廣告咁。。。

戒指 send 咗上去香港的工場刻名,因為我同主人仍然未能決定婚期,所以我地冇刻日子,只係刻咗:

我的 - 主人<3 女人仔
他的 - 女人仔 <3 主人

三至四個星期後就有得攞喇,到時再 po 上嚟俾大家睇下啦~

留言