「婚前減肥」階段 - 運動篇(一)

好喇. 掉低咗呢個 TOPIC 好耐喇. 等我快快脆脆同大家分享埋個運動篇, 等大家都可以以 最美麗最健康的姿態做個靚靚新娘 先.

首先想分享一條 LINK. 唔知大家知唔知邊個係 補習天王 張欣欣 呢? 佢係出咗名超鍚老婆的. 佢今朝出咗篇文 講女人減肥 的. 講出佢作為男人點樣睇老婆嚷著要減肥的事. 大家 JM 開始破地獄 (進行地獄式減肥) 之前, 希望你地可以先睇一睇, 再諗一諗自己其實有冇需要減太多. 再 訂一個目標.

記住, 我地就算要靚, 都要靚得健康, 靚得精神, 唔要瘦猛猛疆屍咁呀.

----------

好喇. 入正題喇.
除咗平時要食得健康之外 (看我上幾篇的 飲食篇) , 我堅持
減肥一定要做運動. 記住, 係做運動, 唔係做機 (美容院的機).  由於我本人係一個 三分鐘熱度的人辦, 超怕悶, 又怕攰的人. 所以多年嚟, 模清咗自己的性格之後, 就建立咗呢一套 rules 俾自己:
1. 堅持每一日 早晚都要各做至少十分鐘 運動.

2. 自己揀咗幾款 高中低份量唔同時間長度的運動, 等自己每日可以隨住自己的心情去做, 唔好俾自己藉口 攰同悶.

3.. 每一日運動的份量同長短時間就要 視乎當日的身體狀況同飲食 而定, 唔好俾自己藉口 攰同悶.


4. 早上最好就係 一早醒咗, 去完廁所飲完杯水就開始做. 唔好俾自己時間去 咪咪模模. 因為一咪模就會冇時間, 趕住返工, 趕住出門口... 等等一大堆藉口叫自己唔好做.

5. 晚上的時段唔好 set 得太死, 因為 好多時我地都要應酬家人朋友電視同娛樂 等等, 夜晚除咗一返到屋企後, 仲可以食飯後, 食飯前, 睡前, 甚至沖涼後做都得.

6. 每個星期都盡量抽一天, 出外一兩個鐘頭, 去戶外吸收一下清新的空氣. 其實而家市區附近都有好多緩步徑, 公園, 都可以俾我地行下.


上一篇:「婚前減肥」階段 - 飲食篇(二)
下一篇:「婚前減肥」階段 - 運動篇(二)