「婚前減肥」階段 - 運動篇(三)

上一次介紹完 P4P,如果大家都有試過的,一定會覺得每日八分鐘其實一啲都唔難,HARDCORE 得嚟好簡單。不過,P4P 有時對我嚟講都可能會感覺好攰架,日日咁做又可能會開始覺得悶。


呢個時候,我就會做愉伽。愉伽的 VDO 同 APPS 真係多不勝數。有做開愉伽的 JM 們可能自己都可以舞一套出嚟。但係,對於我呢啲半桶水,上過下堂又唔係好勤力,又冇乜記性的,就要跟住條片去喇。 我就搵到一個比較啱我的 APPS,叫做 Daily Yoga。

Daily Yoga



Daily Yoga 同其他愉伽 APPS 一樣,係真人示範的。我鍾意呢個 APPS的最主要原因係佢好似上堂咁,一個個 sequence 咁俾你跟住做。

我玩咗個 APPS 兩個月,目前都只係玩緊佢的 Free Programmes,覺得都夠玩。因為佢每個 Programme 都有幾個時段的選擇,可以做十分鐘又得,做十五二十分鐘又得。如果有時間又好想做耐啲的,可以連續做幾個 Programme做成粒鐘都得。



以我自己嚟講,因為我自己好鍾意做 Sun Salutation,所以我每朝早起身都先會做十分鐘的 Sun Salutation,可以喚醒我的靈魂之餘,又可以拉返鬆啲筋。如果有時間,就會再做一個 Standing Pose for Beginners 或 Seating Pose for Beginners,咁就已經二三十分鐘架喇。到咗夜晚,如果唔想做其他運動的,又或者需要 relax 下的,我都會做長啲的 Standing Pose,Seating Pose,Lying Pose 甚至做埋 Meditation 添。  


不過,如果本身已經好勁玩開愉伽的 JM 就可能覺得佢個啲 Pose 或者 Programme 或者 Instructions 唔夠 Pro 喇。呢個 APPS 只係我自己比較鍾意的一直有做的,出面應該還有更好的。大家可以不妨再 SEARCH 下睇下有冇切合到你地需要架啦。 

下一篇:「婚前減肥」階段 - 運動篇(四) 完結篇